DELPRO

Vi skaber fremtidens forbindelser

  • Facebook
  • LinkedIn

  • Forside
  • Produktblade
  • Ydelser
    • Wind
    • Elforsyningsanlæg
    • Kraft- & kraftvarmeværk
    • Datacentre
    • Industri installationer
    • Facility Management
  • Om DELPRO
    • HSEQ
    • Kort præsentation
    • Organisationsdiagram
    • Achilles registreret
  • ESG
  • Job & Karriere
  • Kontakt
    • Whistleblowerordning

Mød Pia

Pia Ellebæk er servicekoordinator i DELPRO. Hun blev ansat i 2006 og er en af vores uundværlige “blæksprutter”. Hun nyder især, at der aldrig er to dage, der er ens. Og hendes opgaver spænder meget vidt.

Læs Pias rolle som blæksprutte, og om at være der for stærke mænd og lægge en trøstende skulder til en bøvs eller to.

Mændene i Himmelev er mine drenge

Jeg er uddannet teknisk assistent inden for bygge og anlæg og blev ansat til at indtegne projekter i AutoCAD for projektafdelingen. Men det er nærmest det eneste, jeg aldrig har lavet i DELPRO. I stedet hjælper jeg servicelederne med at indberette data, når montørerne har udført eftersyn på transformerstationerne.

Indberetningen af data er langt fra min eneste opgave. Jeg er lidt en blæksprutte, der også står for indkøb til møder og kurser i huset, hjælper teknikerne med jobkort, laver proforma fakturaer, bestiller materiale til lageret, sørger for at skraldemanden kommer, holder arrangementer i personaleforeningen og i hundredvis af andre mindre og større opgaver.

Men min ubetingede vigtigste opgave er at være der for mine drenge i afdelingen. Jeg er altid klar med et kram og en trøstende skulder, når det går skidt med konen, eller når ungerne er lidt på tværs. Når mine drenge har en bøvs eller to, de skal ud med, lytter jeg og snakker med dem. De får en god krammer, og så er de som regel klar til at knokle videre med deres opgaver.

Tillid, respekt og samarbejde

DELPRO er en fed arbejdsplads båret af tillid, respekt og samarbejde, vi og hjælper hinanden på kryds og tværs. Arbejdet er varierende, og der er aldrig to dage, der er ens. Der er plads til, at jeg udvikler mig fagligt og som menneske. Jeg trives i at have travlt, og at der altid lige kommer en ny opgave væltende ind ad døren.

Du skal være klar til at give den en skalle, når deadlines skal overholdes. Men du får også lov til at gå tidligt en dag, hvis du har brug for det. Jeg kan godt lide, at fleksibiliteten er gensidig, og at der bliver lyttet til alles idéer og input. Vi har en fantastisk arbejdsplads, og jeg kan slet ikke forestille mig at skulle arbejde et andet sted og undvære mine drenge i DELPRO.

Hovedkontor:

DELPRO A/S
Bavnevej 50
6580 Vamdrup
T. +45 7632 2700

del@delpro.dk

Lokale afdelinger

DELPRO dækker hele Danmark, så vi er altid lige i nærheden.

Vil du vide mere om DELPRO, og hvad vi kan tilbyde dig, er du altid velkommen til at kontakte os:

Sjælland:
DELPRO A/S
Rugvænget 30
2630 Taastrup
Telefon: +45 7632 2700

Århus:
DELPRO A/S
Bakkedraget 3A
8362 Hørning
Telefon: +45 7632 2700

Du er altid velkommen til at kontakte DELPRO A/S.

Vi tager også gerne imod din uopfordrede ansøgning via vores ansøgningsmodul. Se mere under Job & Karriere og Søg uopfordret.

Delpros hovedkontor

Hovedkontor:
DELPRO A/S
Bavnevej 50
6580 Vamdrup
T. +45 7632 2700
del@delpro.dk

D-U-N-S® nummer 306036604

Lokale afdelinger
Sjælland:
Rugvænget 30, 2630 Taastrup
Århus: Bakkedraget 3A, 8362 Hørning

Kontakt os

  • Forside
  • Produktblade
  • Ydelser
  • Om DELPRO
  • ESG
  • Job & Karriere
  • Kontakt

Copyright © 2023 · Enterprise Pro Theme on Genesis Framework · WordPress · Log ind

Administrer samtykke til cookies

For at give dig de bedste oplevelser bruger vi teknologier som cookies til at gemme og/eller få adgang til enhedsoplysninger. Hvis du giver dit samtykke til disse teknologier, kan vi behandle data som f.eks. browsingadfærd eller unikke ID'er på dette websted. Hvis du ikke giver dit samtykke eller trækker dit samtykke tilbage, kan det have en negativ indvirkning på visse funktioner og egenskaber.

Funktionsdygtig Altid aktiv
Den tekniske lagring eller adgang er strengt nødvendig med det legitime formål at muliggøre brugen af en specifik tjeneste, som abonnenten eller brugeren udtrykkeligt har anmodet om, eller udelukkende med det formål at overføre en kommunikation via et elektronisk kommunikationsnet.
Præferencer
Den tekniske lagring eller adgang er nødvendig for det legitime formål at lagre præferencer, som abonnenten eller brugeren ikke har anmodet om.
Statistikker
Den tekniske lagring eller adgang, der udelukkende anvendes til statistiske formål. Den tekniske lagring eller adgang, der udelukkende anvendes til anonyme statistiske formål. Uden en stævning, frivillig overholdelse fra din internetudbyders side eller yderligere optegnelser fra en tredjepart kan oplysninger, der er gemt eller hentet til dette formål alene, normalt ikke bruges til at identificere dig.
Marketing
Den tekniske lagring eller adgang er nødvendig for at oprette brugerprofiler med henblik på at sende reklamer eller for at spore brugeren på et websted eller på tværs af flere websteder med henblik på lignende markedsføringsformål.
Vælg muligheder Manage services Vælg forhandler Læs mere om disse formål
Se præferencer
{title} {title} {title}